FELDENDENKRAIS, PER QUÈ? PER MOURE’M MILLOR


Avui no escric jo, avui ho fa una alumna que ens regala 
entusiasme i vitalitat a cada classe, 
na Eulàlia Ferrer, periodista:
‘Qui canta, els mals espanta’. 
Jo, que no en sé gens de cantar, prefereixo espantar-los fent moure el cos: 
caminar, nedar, passejar, anar per la muntanya .... em traquilitza, 
em dona energia i la ment s’aclareix. I m’ofereix l’oportunitat 
de conèixer llocs nous i altra gent. És una manera de viure.
I això què té a veure amb el Feldenkrais? 
Doncs el Feldenkrais li ensenya al meu cos la manera de moure’s 
sense forçar-lo ni fer-se mal. I, el que és més curiós, 
és un aprenentage intuitiu en què no t’has de forçar, 
ni repetir moviments mentre vas mirant el rellotge 
a veure quan acaba la sessió. El cos n’aprén perquè es troba millor.
Vaig començar amb la Laura a fer sessions online en ple confinament. 
No ens podiem moure gaire i teniem un espai limitat. 
Ofegava pensar que no podies sortir de casa. Doncs bé, amb les sessions 
de Feldenkrais des de casa vaig apendre a posar millor l’esquena, a respirar 
d’una manera reconfortant, a caminar més dreta i ampliar la mirada, 
més enllà de la finestra. Ara, puc moure’m d’una manera molt més natural, 
sense forçar el cos ni sentir antigues lesions. Puc viure millor. Molt millor.


Gràcies Lali!



 

Laura Burgaya
627 467 552
C/ Velázquez, nº6, 1º-1ª; Palma (Mallorca)
illafeldenkrais@gmail.com


parlo català / hablo español / I speak english