Quina hora marca la teva pelvis?

Dediquem el mes de març a una sèrie genial del Mètode Feldenkrais: la sèrie del Rellotge Pèlvic. És una de les grans favorites entre els/les que la coneixeu i estic segura que apreciareu que estigui a l'arxiu del cofre.


Altres notícies:

  • Està per sortir un material on he unit el millor de la meva experiència com a educadora somàtica i mare... aviat et parlaré de les classes per na Rosa i la enorme satisfacció d'acompanyar els embarassos com a procés d'autoconeixement, transformació i apoderament...
  • D'altra banda, hem realitzat ja un terç del curs Sentarte y Sentirte Mejor i no puc estar més contenta per com està anant. Et deixo un dels comentaris d'una de les alumnes:

"Hola Laura, acabo de fer aquesta classe i estic encantada.

  1. Primer, em sembla increïble com expliques tan bé els moviments que hem de fer, com pots ser tan precisa amb tan poques paraules, sóc professora de llengua i em sembla una capacitat lingüística admirable.
  2. Segon, en acabar la classe m'he sentit com el dibuix de l'home de Vitruvi de Miquel Àngel, proporcionada per totes bandes, tant pel que fa a pes i la llargada, ha estat una sensació molt bonica que no havia tingut mai a la vida.
  3. Tercer, m'ha vingut al cap com el canvi que experimento al cos es tradueix, també en un canvi d'actitud davant la vida, he passat d'anar per la vida derrotada a anar amb més energia i alegria, amb més força."
Laura Burgaya
627 467 552
C/ Velázquez, nº6, 1º-1ª; Palma (Mallorca)
illafeldenkrais@gmail.com


parlo català / hablo español / I speak english