Perquè trio Feldenkrais

El que triem, conscientment o inconscient, diu molt de nosaltres.

I com que conèixer-se és un procés sense fi, sovint passa que anem descobrint noves capes més profundes dels motius darrere dels nostres actes i decisions, amb el pas del temps.

El cos sap abans que la consciència:
Els entesos diuen que el cervell genera una activitat que determina la decisió que prenem uns 10 segons abans que en siguem conscients.
I, curiosament, durant aquests 10 segons, el cos reacciona a la decisió presa, i per això observar les nostres reaccions corporals ens pot avançar la notícia de les pròpies decisions... 
(si t'interessa el tema, pots llegir més sobre això visitant el perfil d'instagram de @nazareth.castellanos, que sap transmetre molt bé totes aquestes coses tan curioses).

Què ens mou?
Com més aprofundeixo en aquest mètode, més conscient em faig de per què vaig triar Feldenkrais, ara fa 15 anys, i perquè continuo triant-lo, entre un mar de possibilitats de disciplines de coneixement corporal i tècniques de desenvolupament personal.

Tu i jo som diferents; potser ens mouen coses diferents... o potser compartim més d'una motivació. Fins aquí, almenys, alguna cosa et mou a seguir-me llegint... 

6 mesos, 6 motius:
El descans de les vacances m'ha permès reflexionar-hi. He rellegit un antic post sobre les motivacions d'una altra practicant de Feldenkrais que m'ha inspirat, perquè ho comparteixo absolutament 
(pots llegir el seu post sencer aquí), i he condensat els motius i raons pels quals jo trio Feldenkrais en 6, als quals dedicaré les classes regulars setmanals dels propers 6 mesos. 

Et confessaré el primer de tots abans que comenci octubre...
Si et vols assegurar que no te'l perds, subscriu-te als meus correus: 
Laura Burgaya
627 467 552
C/ Velázquez, nº6, 1º-1ª; Palma (Mallorca)
illafeldenkrais@gmail.com


parlo català / hablo español / I speak english